torstai 28. tammikuuta 2016

Vauvakuvaus

Minoon niin pieni että minut täytyy ikuistaa!!! 


Minulla on ristiäiset ensi viikonloppuna. Valokuvaaja sai myös kutsun, onhan äiti kuvaajan serkku.
Minä pidän isoveljestäni hyvin paljon. Isoveli on myös hirmuisen utelias, varsinkin kuvaajan kamerasta.
 Isoveli osaa olla myös tosi cool.

Isoveli muistuttaa kutsuttuja että olkaa terveinä ja tulkaa viikonloppuna kuulemaan minkä nimen minä
tulen saamaan. Omasta mielestäni hurjan jännittävää. Joku sanoi että olen Otso, koska murisen.Kohta minä kasvan niin isoksi että onneksi vauvakuvat ovat muistona tästä ajasta,
kun minä olin vielä ihan pikkuruinen, vain muutaman viikon ikäinen. Kuvitelkaa.

Valokuvaajalta terkut että vaikka keli on harmaa niin muistakaa hassutella,
nauttia valoisista hetkistä ja arjen pienistä iloista.

6 kommenttia: