sunnuntai 16. elokuuta 2015

Grillibileet jätkien kaa!!

Kun jätkät kattaa, ei edes lautasia tarvita! Ite kerkesin makkaroiden grillauksen yhteydessä asentaa ekat tunnelmavalot. Pimenevät illat, tunnelmavalaistus, tähtitaivas, hyvä seura ja ruoka. No voiko enempää edes vaatia?? Illan paras oli kun rimpuilin tikapuilla keltavalkoinen raitamekko päällä, mua säikähettiin kun se olin minä enkä päivänvarjo. Päivänvarjo?!? :) Kohteliaisuutena otin sen vastaan, koska ei mua ole ennen päivänvarjoksi luultu/kutsuttukaan. Mukavaa viikonlopun jatkoa! <3

Edit. se yksi lautanen joka oli nostettu pöytään sattui sit sopivasti kuvaan.. Hitsi, kiinni jäin!!

2 kommenttia:

  1. Aina ei tosiaan hyvään tunnelmaan paljoa eforttia tarvita. Mutta hyvä, että valot sentään ehdit laittaa, koska nehän sopivat elokuun tummeneviin iltoihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tunnelmavalot oli kyllä ihana asentaa, tänään piti vähän fiksailla niitä niin kyllä nyt kelpaa. Luulen että meillä miesväki saa aika monta kertaa kattausähkyn vuoden sisään, niin ehkä minä nyt selviän tästä!! :) Hihih. Ei vaan, onkin ihanaa joskus vain ottaa talouspaperi ja grillata siihen makkara, laittaa sinappia päälle ja haukata. Toinen hauska ja käytännöllinen on mukimakkara. ;)

      Poista