keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Nyt ne uudet tuulet puhaltaa~

Ensinnä haluan kiittää työkavereitani, olitte ihania ja ootte edelleen, ettekä te musta niin vaan pääsekkään eroon... :) Anteeksi vielä kertaalleen että salaa poistuin, kertomatta että olin viimeistä päivää. Nyyh. Olin siis maanantaina viimeistä päivää töissä, nyt olen kenties Pekkasella. Tai oikeastaanhan olen jo koululainen. No niin, siinä se salaamani asia. Kun koitti kerrankin hetki aloittaa opiskelut, siirryin työpaikanpenkiltä koulunpenkille. Olen jo kaksi lähipäivää istunut koulussa ja se oli tosi jännittävää. Eilen pidin ensimmäistä oikeaa vapaapäivää ja se tuntui todella omituiselta, mutta hyvältä. Minulla on aikaa nyt päivisin tehdä haluamiani asioita, kenties. Vielähän tämä juttu on niin uutta etten oikeastaan tiedä mitä tämä tuo tullesaan. Mutta otetaan päivä kerrallaan, avoimin mielin. Jotku ihanat tyypit oli tehnyt salapoliisityötä ja selvittäneet mun viimeisen päivän ja läksiäislahjaankin oli käytetty tutkimustyötä koska tiesivät prikuulleen mitä tarvitsen. Ja hei, mä otan sen minnipenaalin käyttöön. :) Marimekon Hyvässä Seurassa Siirtolapuutarhan 0,5l kulho oli ostettu aamupuuroa varten. Nyt kun minulla on mahdollisuus käyttää aamulla aikaa aamupuuron tekoon niin.. Tattarihiutaleet on jo ostettu. Kyseisestä sarjasta minulla ei olekaan pientä kulhoa.



Tässä tekstiä joka vähän niinku paljasti mut tuolla facen puolella. Voi teit.. <3

 
 Viime viikonloppuna tein kotitehtäviä lattialla, niinkö mul ei ois työpöytää.
Kuvaan lisäsin 'hiukan sekavasti' fiiliksiä tulevalta.

Miettikääs, n. nelisen viikkoa sit vasta laitoin hakemuksen kouluun ja sitärataa..
On ollut vähän haipakkaa, mutta nyt tilanne kenties jo lopulta raihoittuu.


Ollaan askel lähempänä unelmaa. Ehkä vielä jonain päivänä siis voin sanoa että
harrastuksista tuli ammatti. Toivotaan että Sisustusalan ammattitutkinto tuo
tulesaan ennenkaikkea valtavasti lisää tietoa ja taitoa mutta myös jotain
"upeeta ja mahtavaa". :)

Nyt kun salaisuuteni paljastui voinkin hyvillä mielin teille jatkossa kirjoitella 
hiukan avoimennin asioista. Eihän tämä salaisuus ollut, mutta kun ei tiennyt
oikeasti miten asiat etenee ja 'hölösuu' ko oon niin on pitänyt yrittää olla hiljaa.

Täytyy rientää, lähden tutustumaan Sisustus Studion tämänpäiväiseen työpajaan

~Anteeksi kovin asiallinen kirjoitus ilouutisesta.~

11 kommenttia:

  1. Tsemppiä opiskeluun!!!
    Kurjaa, kun työt loppu, mut pääset ehkäpä nyt pikkusen paremmin toteuttaan itseäsi! *pakko löytää aina jotain positiivista!*

    Mitäs vielä sanois.. hmm.. samoilla tulilla mennään ;O)))

    VastaaPoista
  2. Outi: ai "pakko löytää jotain positiivista". No empä oo pitkään aikaan ollut näin intopiukeena... Vai miten se sanotaan.. :)

    Mutta että sinä....????:D Kerro mullekki, hetiiiiii. Jotain aavistellutki.

    VastaaPoista
  3. Ainii, muistahhan että tätä taitaa lukea aika moni mein yhteisist tutuist. :DDDD hihihhh

    VastaaPoista
  4. Onnea opiskeluun :)
    Teit ihan oikean päätöksen lähteä kouluun! Tosin en mä kyllä edes vielä tiedä mihin kouluun menit xD Taidan utsia sulta tuolla fb:ssä ;) Vai lujinko niin huolimattomasti sun kirjotuksen, etten sieltä huomannut!!? Noh, laittelen sulle yv:tä :)

    VastaaPoista
  5. Onnea, oppia ja mestystä Helinälle! Harrastuksesta voi todellakin tulla ammatti!

    VastaaPoista
  6. Jep, ja mun pitäis mennä johonkin kouluun, missä oppii kirjoittamaan :(
    Eli piti sanoman, että MENESTYSTÄ!!!

    VastaaPoista
  7. Kiitos Almasein tämänkin kautta.

    Pialle myös kiitos. Hihih, onneksi äidinkielen kursseja pidetään myös lyhyinä koulutuksina. :) Mun ei kande lähtee äikän kursseille, ku ei taija men enää jakeluu oikee kielioppi. Mihinkä tää 'oma keksitty' murre(hirmu) lähtis...

    VastaaPoista
  8. Onnea Hexulle opintielle <3 oot niin oikialla alalla ;) -minde

    VastaaPoista
  9. Kiitos Minde <3 ja toivotaan että ala olisi minulle oikea... :)

    VastaaPoista
  10. Onnea opinnoille! Opiskelu kannattaa aina.

    VastaaPoista
  11. Kiitos Rouva Hyrskyn Myrskyn. Opinnon on kaiken a ja o. Vai miten se meni. hih*:D

    VastaaPoista