keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Timanttikukkani

Tyttö sä oot timanttii, ja nää ei oo korulauseit vaan sä et oo rihkamaa, jää siis maisemaan. Loisteeltasi menee räppäri sekasi, ja katseellasi sä voit leikkaa lasii. Kohtelen sua arvos mukaan heti alusta, kenkii ja laukkui joittei miehen pidä tajuukaan. Meikkei ja parfyymei joist mulla ei oo hajuukaan, mä piffaan lennot pois, vaihdetaan valuuttaa. Sierra leonest ei löydy sun vertastas, ja mä oon kaivanu kyllä, voin kertoa. Sun kanssas voisin asettua pikku hiljaa, timantit on ikuisia, eiks niin? 


Eiks ookki tosi timanttiiii.. Hihih:)

Mukavaa illan jatkoa!

3 kommenttia:

  1. Eipä ny kovin sopinu meikäläiselle toi räppäys. Vaiks kova oon puhumaan mut kieli menee solmuun... :) Nyt timanttei on auennut jo kaksi. jei

    VastaaPoista
  2. Komia kukka. Minkä merkkine mahtaa olla? :D

    VastaaPoista
  3. Timanttikukka, muut en siitä tiijä. Kyllä varmaan timanttikukkana löytynee puutarhalta. Kauneus vei taas voiton, kerenny kyseleen mitään kun se suorastaan halusia kassan kautta äkkiä meidän pihalle. :D

    VastaaPoista